ח"כ צביקה פוגל הגיב לפסיקת בג"צ ועורר סערה

מוטי הלפרין 2 Comment on ח"כ צביקה פוגל הגיב לפסיקת בג"צ ועורר סערה

תגובת ח"כ צביקה פוגל לפסיקה המקוממת של בג"ץ אמש עוררה סערה. פוגל כתב כי "קודם נכריע את החמאס, מיד נטפל בחיזבאללה, ולקינוח נעשה סדר בבג"צ". השרים גנץ וארבל גינו "השוואות בזויות ומבישות". השר בן גביר גיבה וכתב: "כל מי שחושב שיש השוואה בין בג"צ לחמאס בציוץ של ח"כ פוגל יש לו בעיה בהבנת הנקרא"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ פוגל הגיב לפסיקת בג"ץ וכתב 'קודם נכריע את החמאס, מיד נטפל בחיזבאללה, ולקינוח נעשה סדר בבג"צ. לכל אחד יש את הזמן שלו, סבלנות".

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, הגיב לפוסט ואמר: ״ההשוואות הבזויות והמבישות של ח״כ פוגל ושל כרמי גילון, בין הגרועים שבאויבינו לבין שומרי הסף של מדינת ישראל וציבור שלם שטובי בניו ובנותיו נלחמים ומחרפים את נפשם בימים אלה על הגנת הארץ – הן שפל מוסרי. ‏לפילוג, להסתה ולשיח האלים והבזוי – אין מקום יותר בחברה הישראלית. ‏אני קורא לכל אחד מהם לחזור בו ולהנהגה כולה לגנות זאת ולגלות אחריות לאומית בימים אלה".

גם שר הפנים משה ארבל גינה וכתב: ״אני נעצב על הדברים המבישים של חבר כנסת צביקה פוגל. אין שום מקום להשוואה ולסימון בית המשפט העליון בשורה אחת עם הגרועים שבאויבנו שרצחו טבחו התעללו וחטפו את טובי בניה של הארץ הזו. גם כשרוצים לבקר לא זו הדרך. אנחנו עם אחד״.

יו"ר המפלגה של פוגל, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, גיבה את פוגל וכתב: "כל מי שחושב שיש השוואה בין בג"צ לחמאס בציוץ של ח"כ פוגל יש לו בעיה בהבנת הנקרא. בשונה מבית המשפט העליון שפרסם פסק דין מקומם וחמור, לא נעסוק ברפורמה תוך כדי לחימה, אבל לאחר המלחמה נשיב את הכוח לרשות המחוקקת, נפסיק בתהליך שבג"צ הפך להיות מחוקק על ונחזיר את השלטון לעם שהוא הריבון".

ראש האופוזיציה לפיד גינה אף הוא וכתב: "אסור שהאנשים האלה יישארו סביב הגה ההנהגה. מגיע לישראל יותר".


2 תגובות

מיין תגובות